tisdag 23 november 2010

Mental träning

Jag har idag haft den stora turen att få följa med Lucas ut och cykla. Han och Anders hade kommit överens att jag skulle få detta tillfälle, då jag inte känner att jag är mogen att ge mig ut i trafiken på egen hand. Vi tog bilen till Labrador Park för att jag skulle få känna på att cykla, har inte gjort det sedan maj i år. Sedan blev det ut på vägen, vi cyklade till East Coast Park och runt ett varv innan vi åter begav oss mot bilen. Det blev en tur på nästan 2 mil och allt kändes bra. Visst var det trafik men jag tycker nog att gående människor är snäppet värre, då de är svårare att förstå hur de reagerar när man kommer i fatt dem.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Efter att ha läst ovanstående rader vill jag bara att du ska ta det försiktigt i trafiken!!

    Kram från mamma

    SvaraRadera