torsdag 21 januari 2010

Rekommenderas!

Idag har vi varit på bio. Jenni ringde och undrade om vi ville följa med på bio då hennes barn skulle hit till Tiong Bahru och se en film. Vi hade inget annat planerat, Anders skulle gå och titta på fotboll. Singapore mot AIK. Han har inte kommit hem så jag vet inte hur matchen var.

Filmen som vi såg hette Tooth Fairy, eller tandfen och var en höjdare! Både barn och vuxna gillade den. Den hade allt vad man kan begära, den var söt, kaxig, dråplig, rolig etc etc. När jag tidigare har sett posters på den har den inte givit något intresse, men jag tycker att den var väldigt rolig. Har den redan gått i Sverige? Om inte spana in den och gå och titta på den!

1 kommentar:

  1. Hej! det låter som ni har haft en mycket trevlig dag. filmen som du pratar om har dom inte visat här vad jag vet men nu ska jag kolla om den kommer så blir det nog ett biobesök. Hoppas Anders hade det trevligt på fotbollen. I dag har Joel varit hemma från skolan,han fick spruta i går mot svinsjukan så han hade lite feber och ont i armen jag vet inte om han går till skolan i morgon eller om han är hemma. Men nu var det sista sprutan. Kul Karl att du kan bada igen utan att frysa här får vi hacka hål i isen om vi ska bada. Men nu har det bara varit minus två i går och i dag. Joel tyckte att det kändes som vår ute lite tidigt kanske men visst känner man skilnad när vi har haft minus 17. Nu ska jag fixa middag. Ha det gott kram från Helene.

    SvaraRadera