måndag 25 januari 2010

Jag begriper inte

att det kan vara på det här sättet. Våra barn har så svårt att somna, nu har båda efter att vi sagt godnatt gått på toa, druckit vatten, Karl har tappat lego i Anders säng som han absolut måste hitta. Elsa har öppnat sina gardiner och ingen kan sova.

Det roliga är att i morgon är de supertrötta, ingen vill vakna och gå upp. Frukost äter de nästan ingenting för de är inte hungriga. Jag blir sååå trött av deras procedurer och vill bara gå och lägga mig också, men se det går inte för då har de fått som de vill och jag tänker faktiskt vara uppe längre än mina barn några år till.

1 kommentar:

  1. Tror att detta är första kvällen någonsin som jag är uppe i flera timmar längre än Ella. Nu hoppas jag bara att hon inte vaknar snart och är superpigg.... Dagis tar nog ut sin rätt så vi håller tummarna för att hon sover hela natten! Sov sött på er. Kram!

    SvaraRadera