torsdag 16 juli 2009

Kaffekalas

För några dagar sedan var vi bjudna till Nyland där min ena moster bor. Jag fick också träffa mina kusiner Anna och Elin. Det var ett trevligt möte och jättegott fika. Denna dagen strålade solen med oss och vi njöt i fulla drag. Elsa och Alma lekte mycket i lekstugan som står på deras gård. Där fanns det leksaker i massor.



Vi har också hunnit med att besöka Sävar en gång till för ännu mera lek. I går kväll var jag och Annika ute och åt middag, sen blev det massor av prat så jag var inte hemma förrän strax efter 10. Undrar hur Annika har det idag för hon skulle upp och jobba.

1 kommentar:

  1. ...jorå, Annika har det bra - hon är van att vara vaken ännu längre. Var väl vaken 1½ timme till innan jag kom i säng.
    Tack för igår, det var ofantligt trevligt att kunna umgås bara du och jag, det är ju verkligen inte så ofta.

    SvaraRadera