tisdag 14 juli 2009

Björk föll över ledningen...

I några dryga dagar har vi varit utan telefon och internet i Stugunäs. Jag har känt mig ganska låst och som ni förstår har jag inte kunnat uppdatera bloggen. Under veckan som gått har vi hunnit och besöka Ostens Hus i Burträsk, det var innan Anders åkte hem till Singapore. Det var svinkallt när vi fikade och åt lunch. Men väldigt gott att äta korv från Trangian.



Direkt efter Burträsk åkte vi till Skeppsvik för att ät buffé men Eivor, mormor och Berta. Det regnade och blåste kallt men trots allt hade vi en trevlig stund.

När det är sommar brukar det vara många små markander här runt omkring. På söndagen åkte vi till Vännäs för att besöka Vännäsdagarna. Det fanns väl inget speciellt där men Ella fick en gunga till gungställningen och jag och barnen fick åka virvelvind.


Vi har även hunnit med en tur till Sävar för att träffa min gamla klasskompis Annika och hennes familj. Barnen lekte härligt och vi vuxna fick prata. I morgon är det dags för ännu ett besök och Karl och Elsa läntar så. Nu är det dags för Elsa att packa sin övernattningsväska för hon ska åka till Alma och sova över.

1 kommentar:

  1. Hej kul att se din blogg igen! Nu har vi kommit hem från ett regnigt och mycket blåsigt Gotland. Det blåste så mycket en natt så vi fick riva tältet kl 03.00 på natten i storm och regn. Nu Åskar det ha det gott vi hörs!

    SvaraRadera