söndag 19 juli 2009

Hemma!

Efter knappt fyra härliga veckor i Sverige landade jag och barnen i Singapore på utsatt tid. Anders stod och väntade på oss, vilket kändes jätteskönt! Alla är glada att få träffa varandra igen efter en vecka på olika håll. Väntetiden på Arlanda som var 5 timmar gick väldigt bra. Först hade vi lite strul med en väska som inte hade fått någon "tag" på sig i Umeå som vi fick checka in igen. Sedan blev det mat och efter det tittade barnen på film.

Även flygningarna har gått bra. Jag och Karl har inte sovit så mycket, men Elsa tycker jag sov bra. Nu längtar vi tills vi får gå i säng. Våra egna sängar lockar stort. Tack till ALLA som har förgyllt vår semester. Vi ser fram emot att träffs igen!!!

3 kommentarer:

  1. Hej hela familjen Ryberg!
    Skönt höra att allt gått bra med hemresan. Det har varit jätteroligt att ha er här hemma ska ni veta. Dagarna gick alldeles för fort!

    Kram från mormor och morfar

    SvaraRadera
  2. Skönt att resan gick bra!
    Grattis på namnsdagen, förresten.

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken tur att Anders väntade på er på flygplatsen så han inte hade glömt er. Jag förstår om ni längtar till era egna sängar det gjorde vi också när vi hade varit ute och campat. På torsdag åker vi till Karlsborg och på lördag fortsätter vi till Falund där vi har hyrt stuag för Hasse ska jobba i Borlänge, så jag ska ha min sista semester vecka där. Men det ska bli kul jag och barnen ska göra små utflykter medan Hasse jobbar, om vädret tillåter ha det så gott så hörs vi.

    SvaraRadera