torsdag 26 maj 2011

Vi är i livet!

Bloggen är på upphällning som ni kanske förstår. Om några veckor kommer vi att flytta hem och då lägger jag ner för gott. Men tills dess ska jag väl kunna skriva några rader.

Vi har haft en transportvecka, fyra vanliga dagar i skolan och i morgon är det skolkonferens. Barnen ska visa och berätta vad de har lärt sig och gjort under läsåret. Jag ska också på sommarlovslunch, sista grejen som jag är med på inom Swea Singapore. Jag har känt mig lite krasslig, huvudvärk och risp i halsen men jag hoppas innerligt att det kommer att gå bort inom de närmaste dagarna.

1 kommentar:

  1. Hej! nu märks det att det börjar ta slut i skolan. Det har varit lite skolutflykter för jenny o joel. Det är inte bara du som känner sig lite krasslig joel fick jag hämta hem från skolan i går när han hade huvudvärk och feber så han får vara hemma i morgon också. Jag håller tummarna för er att ni får vara friska nu när det inte är långt kvar tills ni ska åka hem. Ha de gott.

    SvaraRadera