lördag 5 mars 2011

Vår fotomodell


Idag har jag varit och fotograferat modell i studio. Efter två timmars fotande fick nära och kära komma och bli fotograferade. Självklart ville Elsa vara med och jag måste verkligen säga att jag tycker att hon blir bra på bild! Jag är helnöjd med henne. Titta och njut. Farmor och farfar anlände från Thailand under eftermiddagen. Deras resa hit hade gått bra, nu väntar drygt två veckor här i Singapore.



Det var inte svårt att få henne att posera, detta gör hon dagligen.

4 kommentarer:

  1. Farmor o farfar5 mars 2011 kl. 21:19

    Visst är hon jättefin, vad månde bliva i framtiden. Nu är vi på besök i Singapore och har nu 19 dagar här ska bli roligt. I morgon åker Anders och Sara iväg så då kan vi göra lite som vi vill. Ha det gott alla som läser detta.

    SvaraRadera
  2. Hej på er!
    Säger som "föregående talare": Vad månde bliva?? Elsa ser "världsvan" ut framför kameran måste jag säga! Känns väldigt tryggt att veta att farmor och farfar kommit och håller också med dom att dom skall göra "som dom vill"!
    Önskar er alla fina dagar både i Singapore och Australien!

    Kramar från mormor och morfar

    SvaraRadera
  3. Hej Elsa vad fin du är på alla korten. Hoppas du har det bra nu när farmor o farfar är hos dig. Nu ska vi snart sova. I morgon är det skola o jobb igen. Nu är Joel frisk.

    SvaraRadera
  4. Toppen!
    Vilken tur du har som har en fotomodell i huset!

    Hoppas ni har det bra down under, det blir spännande att få se bilder därifrån sen.

    Kram

    SvaraRadera