tisdag 1 mars 2011

Finns det hopp?


Nu finns det till och med bildbevis för att Karl har ätit fisk idag. Han som inte vill äta någon form av fisk förutom panerad har idag med god aptit ätit ugnstekt lax med pressad potatis! En glad mamma tänker laga denna maten fler gånger och inte erbjuda alternativ rätt.


Jag och Anders har varit ute och cyklat en kort runda nu på kvällen, jag var lite rädd att det skulle kännas grymt tungt i hela kroppen efter söndagens lopp, men det var okey. Inget ont i rumpan, knäet eller nacken.

2 kommentarer:

  1. Hej Karl jag tycker du var strålande som vågade provsmaka laxen. Visst är det godare en bara ströbrödspanering. Vi testade på jobbet och tog bort all panering för att se hur mycket fisk det blev kvar det var inte mycket fisk kvar när vi hade tagit bort allt. Jenny o Joel vill inte ha fiskpinnar när vi äter fisk utan lax. Vi ska också ha lax till middag det tycker vi är jättegott med kokt potatis o sås. Hoppas Sara att du inte får träningsverk efter cykel turen i morgon. Ha de gott.

    SvaraRadera
  2. Hej på er i Singapore!!

    Igår frös jag hela dagen, när jag kom hem blev det filten och frossa, huvudvärk. Tempen steg till 38.8. Hemma idag, mår bättre än igår.
    Blir jätteglad när jag ser Karl äta fisk! Kanske han snart äter sill som Elsa!
    Här är det plusgrader och blåsigt, men solen skiner. Tar det mycket lugnt idag!

    Kram från mormor

    PS. Även Alma är hemma idag, feber och huvudvärk igår kväll. DS

    SvaraRadera