torsdag 24 mars 2011

I ordning

Nu är vi verkligen åter hemma i vardagen. Igår stod det städning och i dag skridskor på schemat. Barnen har funnit sig i att ha lov och njuter i fulla drag. Jag har fixat och donat här hemma för att få bort allt från resan och Anders är åter i jobbsvängen.

Våra underbara besökare har lugnt och tryggt återvänt till Sverige, resan dit hade gått jättebra. Nu laddar vi åter våra batterier för att vi på ett proffsigt sätt ska ta emot och guida Annika och Niklas när de kommer till oss nästa lördag. Åh, vad jag längtar!!!

3 kommentarer:

  1. Det finns fler som längtar!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej, nu är vi hemma igen efter 5 dagar hos Emma, Magnus och Stella (det är troligtvis det hon ska heta). Allt är bra med dem, men det blir inte så mycket sömn hon vill gärna ha mat var tredje timme ungefär. Just nu så får hon både bröstmjölk och ersättning för att hon hade inte gått upp i vikt, men nu har det vänt och hon har ökat i vikt och har blivit 2 cm längre. Även Tommy och jag är lite trötta, vi är ju inte vana att vara mormor o morfar.
    Vi är överlyckliga över vårt första barnbarn.
    Hälsa din familj.

    SvaraRadera
  3. Anders mamma Eva o farmor o farfar27 mars 2011 kl. 02:37

    Till Annika och Niklas vill jag bara säga att ni kommer att få uppleva en fantastisk stad med många olika upplevelser utöver vad vi är vana vid. Sov inte bort tiden utan njut i fulla drag. Kul att höra att barnen njuter av lovet. Fina bilder du har lagt upp. Jag kände igen en del från TV-visningen. Kramar till er alla.

    SvaraRadera