tisdag 22 mars 2011

Grand final


Idag var det sista dagen för damerna och då ville jag bjuda dom på något alldeles extra. Nu blev det nästan bråk om notan, så jag fick ge mig, tre mot en är inget bra utgångsläge. På fina hotellet blev det High Tea till allas stora förtjusning. Många koppar te och kaffe samt mat och efterrätter avnjöts under några timmar. Mätta och belåtna och mycket nöjda (tror jag) återvände vi hem till Anders och barnen för att i lugn och ro fixa det sista med packningen.


Efterrätterna tyckte jag var toppen! Nu har de åkt, dock inte lämnat Singapore ännu, men vi hoppas och önskar en god resa.


Ett stort tack till er alla för att ni har varit här och hjälpt oss, jag och Anders är otroligt lyckliga att vi kunde genomföra vår resa till Australien. Utan er hade det inte gått.

1 kommentar:

  1. Hej! vad kul att ni kunde njuta av resan. Jag vet att barnvakterna ha tyckt att det var så roligt att få vara hos er. Maten o efterätterna ser mycket goda ut. I dag har dom sopat gatorna här det tycker vi att det är ett vårtecken. Hoppas att det blir ännu varmare nu. Tranorna har anlänt till Hornborgarsjön så nu måste bara våren vara på gång. Ha det gott.

    SvaraRadera