tisdag 8 juni 2010

Sommar i Sverige


Efter ett dygns resa har vi nu kommit fram till mormor och morfar i Stugunäs. Här ska vi andas norrländsk luft och bara njuta i nästan fyra veckor. Resan har gått jättebra men trött blir man alltid. Ett par lugna timmar tillsammans fick vi innan Malin, Alma och Ella kom. Andreas dök upp några timmar senare när hans arbetsdag var klar.




Redan efter första dagen har Karl ökat "utekvoten" till de dubbla jämfört med Singapore. Killen hade svårt att gå in vid 9-tiden men då tyckte jag att det var dags att gå i sängs! Norrland är norrland, tror ni att det blir mörkt på kvällen?


Det är nästa ett år sedan vi såg Ella och hon har verkligen vuxit, från 1 år till 2 år är det en enorm skillnad. Alma som vi såg i november har också blivit större och snart har hon gått klart på dagis.

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att få se bilder på Ella och Alma dom har minsann vuxit sedan jag såg dom sist. Kul att Karl och Elsa gillar norrlandsluften inte konstigt att det är svårt att gå och lägga sig. Det tycker jag också nu när kvällarna har blivit längre och ljusare och för er måste det vara svårare för hos er kan jag tänka mig att det knappast blir riktigt mörkt denna årstiden. Ha det nu så gott hos mormor och morfar. Kram Helene.

    SvaraRadera