söndag 6 juni 2010

Bröllops- national- och flygdag!



Härliga sommartid! Nu är den äntligen här, dagen som vi har strävat efter. Idag är det min och Anders bröllopsdag. Vi har varit och firat nationaldagen på Swiss Club och nu är vi strax på väg till flygplatsen.



Fint väder, solen sken och det var varmt. God mat och underhållning, Marielle och Mary Ann var med för första gången. Nu har vi knutit ihop säcken och ser fram emot en lång och skön sommar i Sverige.


Och det är det värt att fira! Jag och Christel fick skåla i champange.

John tyckte att det var varmt.

2 kommentarer:

  1. Hej! Grattis till er på bröllopsdagen. Det verkar som ni har haft en underbar dag. Vi ska inte fira den så mycket med tanke på att förkylningsviruset går runt hos oss nu är det Hasse som är dålig. Så nu känns det som jag tävlar med tiden om att jag ska få vara frisk nu när det inte är långt kvar tills vi åker till Legoland. Hoppas att ni får en trevlig resa nu när ni åker till Sverige. Kram från Floda.

    SvaraRadera
  2. Hej och välkomna till Sverige. Vi får höras på
    telefon när ni har anlänt till Stugunäs. Just nu hoppas jag att ni sover en stund under denna långa flygturen. Kram till er alla tre från farmor o farfar.

    SvaraRadera