onsdag 3 mars 2010

TACK!

Här kommer en hälsning från Singapore. Det är Barbro som skriver.

Jag vill tacka Er alla som skickat födelsedagshälsningar till mig. Det var en mycket fin dag och trevlig kväll som ni kanske förstår av de bilder Sara lagt in.
Vi har det bra. Det är mycket varmt. Vi har redan sett mycket, dom är duktiga guider Sara och Anders. Idag har vi varit i China Town. När vi kom hem blev det simning i poolen!
Det känns faktiskt fortfarande overkligt att vi är här. Det blir ett minne för livet.
För en stund sedan var det läsning för Karl och Elsa som ska till skolan i morgon.

Många varma kramar från Barbro och Runar som åker vidare till Indonesien på fredag!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Barbro och alla andra!

    Det är skönt att höra att ni alla mår bra. Nog är man lite avundsjuk på er som får se så mycket och som får se solen. Här är det nästan storm och lätt snöfall, cirka - 4 grader. Solen lyser med sin frånvaro. I går körde jag hem från Umeå, det var jobbigt eftersom det blåste och snöade. På radion varnade de för halka och flera avåkningar hade skett efter vägen. Men det gick bra för min del.

    Det var trevligt att vara i Umeå, mamma mår bara bra och i söndags var hon o jag hos Frida i några timmar. Idag skulle Stina komma till henne.

    Ta han om er, kramar Lena

    SvaraRadera
  2. Vinterskrudat Röshult4 mars 2010 kl. 02:10

    Hej på er alla. Fort och bra förflyttade vi oss från sol, bad och värme till, sol, kallare och SNÖ. Nu är vi hemma och hundarna är hämtade det hade jag längtat efter. Tora såg ut som att hon skulle börja tro på spöken innan hon fattade att det var matte. Dom blev lika glada som jag att ses igen. Nu är kl 19.00 i Röshult och jag är riktigt seg, skall försöka vara vaken till 8 halv 9. Nu önskar vi er en riktig kul och trevlig semesterweekend på annan ort. Kram till er alla från farmor o farfar och Många Tack för senast.

    SvaraRadera
  3. Hej! Barbro och övriga familjen. Jag hoppas att ni får en trevlig semester i Indonesien. I dag fick jag veta att Maj-Britt min svärmor har hittat den här sidan hon tyckte också det var skoj och läsa om allt ni är med om. I dag har jag varit och tränat pilates det var kul men nackdelen är att kvällen är så kort. Det jag har märkt nu är att kvällarna här blir ljusare för varje dag som går. Innan har det varit mörkt när jag har åkt från pilates kl18.15 men idag var det fortfarande ljust underbart tycker jag. Kram från Helene

    SvaraRadera