söndag 7 mars 2010

Bintan - Club Med


Tur och retur till ett slappt, skönt och lyxigt liv. Låter bilderna tala för sig själva. Vi har haft en härlig vistelse på Club Med. Kan verkligen rekommendera All-inclusive när man har barn. Det har inte varit något som helst tjat!

Både barn och vuxna har provat på olika aktiviteter bl a trampets, bågskytte, segling och kajak.










Härligt varmt i vattnet.



Nu är det söndag kväll och vi förbereder oss för skoldagen i morgon. Anders har åkt iväg till flygplatsen. Han ska flyga till Istanbul på jobb och kommer hem på lördag morgon.

3 kommentarer:

  1. Det såg onekligen riktigt härligt ut! Vi tycker oxå att All-inclusive var kanon när vi reste med barnen. Annars äter de lix bara en liten tugga och blir hungriga direkt igen... ;0)

    SvaraRadera
  2. Hej på er, himmel vad kul och mysigt det ser ut på de fina bilderna. Karl och Elsa, farmor har en fråga. Killade det inte i magen? På mig killar det bara jag ser på korten. Nu börjar vi komma in i vardagen igen. Idag har vi dock varit jättetrötta båda två kanske sista jetleggen drar ur kroppen nu. Denna vecka ska jag jobba så nu måste jag vara pigg. Kramar till er alla från farmor o farfar

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilka fina bilder. Jag förstår att ni har haft det underbart skönt.Undrar om den lilla apan var törstig eftersom den satt i baren.
    Nu har Hasse kommit hem från ett varmt regn och åskväder från Brasilien. Silvio som har jobbat i hop med Hasse tyckte att vi skulle komma dit hela familjen och besöka en stad med femiljoner invånare mitt ute i jungeln. Men det blir inget med det Jenny som hatar småkryp vill inte åka och vi har inte råd heller men det ska tydligen vara en riktig upplevelse annars Hoppas Anders får det bra i Istanbul.

    SvaraRadera