fredag 12 mars 2010

Elsa hostar

Vaknade runt 6-tiden på morgonen av att Elsa kom och lade sig brevid mig. Hon hade rejäl hosta men lyckades ändå somna, så när jag skulle väcka henne en halvtimme senare var hon helt död. Sedan ingen hosta vare sig på skolan eller hemma på eftermiddagen. Vid 5-tiden var hon bjuden till en klasskamrat som hade ett avslutningsparty. Den tjejen flyttar hem till Norge nästa vecka. Nu på kvällen har hostan kommit tillbaka, men jag hoppas verkligen att det inte blir värre.

Jag har haft en härlig dag med både träning och lunch. Katja bjöd på sushi! Jag som aldrig trodde att jag skulle gilla det har sedan några månader ett sånt sug just efter den maten och jag tycker att det är gott!

2 kommentarer:

  1. Mums, vi åt oxå sushi ikväll! Nu var det längesen, men det är verkligen en grej vi får riktigt sug efter. Ikväll testade tom Svante flera tuggor och tyckte att det var gott!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas Elsas hosta försvinner snart, hoppas hon hade kul på festen. Här har våren börjat göra sin närvaro till känna i går hade vi 5+ grader och sol idag likaså. Men nätterna är fortfarande väldigt kalla. Ha det så gott kram från ett vårvarmt floda.

    SvaraRadera