onsdag 24 mars 2010

Labrador Park



Idag blev det en tur till parken som Karl var i måndags när Linus hade sitt kalas. Karl tappade sina solglasögon där och lite naivt önskade jag att vi skulle hitta dom, vilket vi självklart inte gjorde. Parken är fin och väldigt lugn, den ligger centralt men ändå väldigt undanskymt. Vi hade en härlig promenad och fikastund.




När vi satt där drog molnen ihop sig och himmelen blev mörkare och mörkare, då bestämde vi oss för att åka hem. På eftermiddagen var vi på bio och såg "How to train your Dragon", underhållande och rolig, dock grinade Elsa till i en scen som var sorglig.



Efter bion bokade jag en resa till Bintan nästa vecka, jag och barnen kommer att åka tisdag till torsdag till Nirwana Gardens. Där har vi varit en gång innan men det roligaste är att Christel och hennes barn kommer att vara på samma hotell! Superkul! Det ser vi framemot.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt, visst var det där ni var förra året? Skoj att få sällskap oxå!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tror att jag följer med......!!!! Åtminstone pappa, han går med kryckor.

    Kramar från mamma och pappa

    SvaraRadera