torsdag 24 februari 2011

Tack!

Ett stort tack till alla som har uppmärksammat min födelsedag, det betyder otroligt mycket för mig att veta att ni finns där ute! Gårdagens fotokurs var givande, extra bra är att den hålls på svenska. Det är faktiskt något lättare att hålla isär begreppen.

Idag har varit en riktigt slö dag, motivationen tryter och jag har svårt att tycka upp mig. Anders sa att det nog var en 38-års kris, vi får väl se. Jag ser i alla fall fram emot lördag med fotokurs och söndag med långcykling.

1 kommentar:

  1. Hej det låter härligt med en lång cykeltur. Idag hade vi hade minus 10. Så en lång cykeltur kommer vi får vänta länge på. Kylan är nu det stora samtalsämnet på jobbet alla är trötta på den och bara längtar efter värmen. Det är helt ok att ha en orkeslös dag jag tror inte det är en 38årskris.
    Nu ska jag slappa framför tv innan det är dags att gå till kojs.

    SvaraRadera