fredag 4 februari 2011

China Town dekorationer


En avslappnad dag vid poolen, Anders har cyklat MTB. Stan har börjat att vakna lite till liv men det dröjer till i morgon för att det ska bli som vanligt. Kvällen har vi gått i China Town, mycket var stängt men att bara se på all dekoration är en fröjd för ögat. Det var inte helt lätt att fixa middag men det blev på en amerikansk restaurang som serverar Ribs.


Är det inte fler som vill gissa på gårdagen inlägg? De två svaren som har inkommit är tyvärr inte rätt.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag har faktiskt ingen aning, men jag gissar på blomman eller att det inte regnar utanför ert fönster.
    I morgon lördag ska jag, Tommy, Frida o Johan åka till Sundsvall bl a IKEA, vi ska bo över till söndag. Det ska bli vändans trevligt. Något som inte är lika trevligt är att jag nu bara har 3 veckor kvar på jobbet. Nu blir det till att börja söka nytt igen.

    Trevlig helg till er alla från Lena o Tommy

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nytt förslag: Nyputsade fönster?? Har man flyttat in i de nybyggda husen?

    Kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Hallå! Vi måste få beställa barnätpinnar! De är hårdvaluta här och ett par är alldeles för lite när man har två barn eller en kompis på besök. Kan det ordnas? Kanske Annika kan ta med till Sävar, ge till sin mamma som ger till Gun som ger till mig? Bara en idé på hur direktimporten skulle kunna se ut...

    SvaraRadera