torsdag 3 februari 2011

Finn en nyhet!


Idag har det varit stängt nästan över allt, bensinstationer, mataffärer och hela shoppingcentra. Dessutom har de flesta food court också haft stängt. Dagen efter det stora firandet bjöd på få bilar ute på vägarna och då måste man som cyklist passa på att ge sig ut. Anders körde för sig själv medan jag och Jenni åkte ihop. Anders körde 10 mil och jag körde 7,2 mil. Nöjda och möra har vi avnjutit en lugn eftermiddag och kväll. Middag blev med Jenni och hennes barn på en av de få öppna restaurangerna i närheten.

Men nu till bilden, där kan ni hitta svaret på frågan!

5 kommentarer:

  1. Är lakanen nya?? Nej jag tror att det har med cyklarna att göra men jag vet inte vad så jag vinner nog inte tävlingen. Nu har vi grattat Jenny som fyller 16 år idag och med andra ord är det imorgon 16 år sedan ni flyttade ihop i Sundsvall. Vi träffade Runar och Barbro för första gången och sist men inte minst vi störde ju "bingotanten" när vi borrade i väggarna. Tiden går ha det så bra och Gott Nytt År önskar farmor o farfar.

    SvaraRadera
  2. Nya trampor på din cykel Sara? Dessutom finns inget baklyse, vad säger polisen om det?

    Hälsar pappa Runar

    SvaraRadera
  3. Jag säger ny rund taklampa!

    SvaraRadera
  4. Fast jag tror att jag har rätt på taklampan så slänger jag in en gissning till: Blomman. Tror inte ni hade några blommor när vi besökte er.

    SvaraRadera
  5. Det är tänt i huset som höll på att byggas när vi var på besök.

    Vad är priset?

    /ABy

    SvaraRadera