tisdag 11 januari 2011

Vårtermin


Oj, om vi inte svara i telefonen mera beror på att vi kommer att bli döva under den här terminen. Fyrorna ska spela något instrument och Karl ska lära sig spela blockflöjt eller Recorder som det heter på engelska. Ca 10 minuters övning varje dag är rekommenderat och idag har han tränat på tonen B.

Nu är vi igång igen med skolan, barnen verkar pigga efter en dag i skolan. Jag och Anders kan inte skryta med det då vi har sovit uruselt i natt. Jag och Katja har tränat och ätit lunch ihop, hon lämnar Singapore om 11 dagar, hon längtar medan jag tycker att det är tråkigt. Sånt är i alla fall livet, vi ses ju igen om inte tidigare så blir det i september då vi ska springa Lidingöloppet.

1 kommentar:

  1. Vilka fina köttbullar, spara receptet tills vi kommer så fixar vi en plåt. Jag känner igen sömnbestyren det är inte lätt att ändra på 7 timmar rätt upp och ner. Hoppas ni snart kommer i fas. Bara nu inte Karl får för sig att lägga sina 10 spelövningsminuter nattetid för då blir det ännu svårare att sova. Jag ser fram emot att Karl hinner lära sig några toner till så vi får höra ett vackert stycke. Kram på er alla från farmor och farfar. Canal+ strejkar för oss så i kväll blir det hockey i Kinnarp

    SvaraRadera