torsdag 13 januari 2011

Förbrukningsvaror


Igår när vi var ute och cyklade fick jag punktering men som tur var hade Anders med sig grejor så han kunde byta innerslangen. Idag hade jag ännu mer tur för det kom lite saker med DHL, så nu ska jag kunna fixa det själv. Ska första bara lära mig hur man gör... ska väl inte vara för svårt, bara lite krångligt?

Karl kraxar på lite grann och tycker att han ska få vara hemma från skolan, det tycker inte jag. Lite snuva på morgonen och kvällen samt tillhörande hosta är inte så mycket att klaga på när han inte gör det på eftermiddagarna. Det är nog mer omställningen från Sverige än något annat.

1 kommentar:

  1. Vintervita Röshult15 januari 2011 kl. 00:21

    Hej på er, rena och fina små badflickor som ser glada ut. Jag förstår att de längtar efter varandra. Nu hoppas jag att du Sara har gått igenom dina förbrukningsartiklar och vet var de ska sättas på din cykel. I morgon när ni vaknar så är det ju Björns födelsedag. Jag kan meddela att det blir present enligt Anders förslag. Vi hr fortfarande full vinter och om inget annat inträffar så skall jag göra skidpremiär imorgon. Vi hörs kram till er alla från farmor o farfar. Hur går det med spelandet Karl? En sak till det var en liten gullig flicka Marielle från Singapore i JP den 13/1 hon fyllde 1 år och farmor o farfar grattade. Hoppas vi får se henne när vi kommer.

    SvaraRadera