måndag 8 juni 2009

Sov gott!

Kan ni tänka er! Det gick väldigt bra för Elsa att somna, det tog en stund men hon var blev lugn efter att hon haft ett ordentligt anfall. Hon somnade lugnt och skönt och inte förens i morse vid 6 när Anders gick upp hörde vi henne. Då stod hon på toaletten och spottade, tummen hade smugit in i munnen och smaken av "urk" hade gjort henne klarvaken. Efter det var hon uppe och vi kom överens att jag kunde ta en morgonpromenad som jag min optimist hade tänkt att ta när barnen sov.

På eftermiddagen har vi haft besök av två män som rengjorde air-con aggregaten. Båda barnen har tränat på lite engelska också.

3 kommentarer:

  1. Bra! Heja Elsa, det kommer att gå fint!!!

    Kramar från Sävar

    SvaraRadera
  2. Du kommer klara detta bra ska du se men det är svårt att sluta med sina vanor vad det än är. Jag ser fram emot att se en osugen tumme när du kommer till Röshult. Hoppas du har somnat gott även i kväll. Kram från Röshult.

    SvaraRadera
  3. Hej Karl och Elsa! När ni kommer till farmor och farfar så kommer Joel att vara där hela veckan samtidigt som er. Han längtar så och tycker att det ska bli så kul att träffa er. Hasse och jag kommer på lörd 27/6 Jenny har inte bestämt sig om hon ska åka samtidigt som Joel eller om hon åker med oss. Heja Elsa vad duktig du är när du inte suger på tummen. Många kramar från Helene Hasse, Jenny o Joel.

    SvaraRadera