fredag 20 augusti 2010

Pizza och film = fredag?

Idag är det fredag och Karl fick stanna hemma. Det har varit mer snuva än hosta och nu på kvällen är det inget. Alltså går det åt rätt håll. Elsa har varit i skolan och visar inga förkylningssymptom.

Jag har varit till Tina som är medlemsansvarig i SWEA idag. Där har jag fått veta vad jag kommer att ta över för några uppgifter. När jag (innan sommaren) fick frågan om jag skulle vara intresserad kände jag att jag inte hade någon anledning att tacka nej. Nu kommer jag att ta över i månadsskiftet och det känns roligt att ha någon ytterligare uppgift att ägna mig åt!

Till middag blev det hemlevererad pizza och efter det hyrfilm. Jag och barnen har sett "The golden compass" medans Anders har förberett för cyklingen i morgon.

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Fredag kväll, skönt. Låter bra att Karl tillfrisknat. Hoppas Elsa klarar sig.
    Kul att du tagit på dig jobbet i SWEA. Var filmen bra? Fick besök av kusin Roland en stund, han var på middag hos våra grannar. Det blev en "pratstund" med många minnen från vår uppväxt. Ingen faster var så snäll som faster Thea!! Det har han alltid sagt faktiskt.

    Kram från mormor och morfar

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst är de skönt med fredag. Vi hade också fredagsmys med lite godis o tv tittande. Kul att du har fått nya arbetsuppgifter inom SWEA lycka till med jobbet önskar vi. Vi är grymt svartsjuka på Elsa som fick vara med på ungdoms OS, hoppas att du hade riktigt kul. Krya på dig Karl. Anders får lycka till med sitt cykel lopp.

    SvaraRadera