söndag 22 augusti 2010

Baddag

Vi vakande hela familjen idag runt halv 10, solen sken och vad ska man då hitta på? Karl var som vanligt inte sugen på att göra något speciellt men Elsa ville att vi skulle åka till Wild Wild Wet. Det är riktigt länge sedan vi var där och därför vann det förslaget. Trots visst motstånd har vi (alla) haft en toppendag! Det blev bad i 4 timmar och till min stora förvåning var det knappt några besökare där. Toppen, då slipper man stå i långa köer och får åka så mycket mer!

2 kommentarer:

  1. Hej!här skiner också solen i dag men det blåser ganska kyligt så det märks att det går mot höst. Idag har vi bara varit hemma. Joel har lekt med en kompis Hasse har jobbat ute o jag har varit ute och gått en lång härlig promenad. När jag kom hem plockade jag av våra mogna amrikanska blåbär och plockade dom sista rabarberna. Kräftorna som ni hade igår såg jättegoda ut jag har inte ätit kräftor i år men fundera på om man kanske skulle köpa ett paket.

    SvaraRadera
  2. Hej måndag 23:e augusti -10.
    I princip regn hela helgen, även idag. Middag i lördags hos moster Berta, mycket gott! Igår söndag var "Tomteborna" här. Karls födelsedag närmar sig, tänk att han blir 10 år!

    Kram från mormor som ska gå till spisen, steker älgkött!

    SvaraRadera