måndag 6 december 2010

Ingen mer mitella

Det här beskedet fick Anders idag när han var hos sjukgymnasten. Härligt för honom, nu återstår bara mer träning innan armen är tillbaka i fullgod vigör! Karl och Elsa har nu börjat näst sista veckan i skolan för den här terminen. Lika mycket läxor fast jag tror att de är det sista, nästa vecka har de Winter Consert på onsdag och mycket träning kommer att ske innan dess. Jag har tränat Body Pump, solat, gått och handlat, fixat mat och lunchlådor, tvättat tre maskiner, hjälp till med läxläsning och nu sitter jag och bloggar. Nog för idag, godnatt!

1 kommentar:

  1. Hej på Er!
    Skönt höra att Anders får börja träna sin arm. Veckorna går ju väldigt fort nu. Strax lucia!
    Barnen har ju inte många skoldagar kvar innan ni ställer kosan mot Sverige!!
    Jag och pappa har bakat pepparkakor ikväll, det gick bra, "farmors deg" blev jättelyckad faktiskt. Varit på vattengympa idag, tänker då alltid att det finns vissa som har pool i sitt hus!! Här är det -14 grader just nu och kylan ser ut att fortsätta. Vad jag förstår så har hela Sverige och delar av Europa snö. Vintern kom tidigt i år.
    Känns roligt att vi ses på några veckor!

    Hälsar Stugunäs som just nu har "godoft" i huset!

    SvaraRadera