söndag 25 januari 2009

Tack och adjö


Fredag morgon var jag uppe med tuppen, rörmontören kom 7.00. Han bytte en givare och de funkade bra när jag lämnade huset en stund senare. Hämtade barnen och Anders för att åka till Infektion för de sista sprutorna. Karl var helt suverän denna gången, det gladde en orolig mor. 11.00 var vi på Nordea för att skriva de sista papperen för huset. Allt gick fort och smidigt, hoppas att de nu kommer att trivas lika bra som vi har gjort.

Under fredagkvällen hade mina arbetskamrater avskedsfest för mig. Tack för en trevlig kväll! God mat och underhållning i form av spel och utgång på Harry´s. Jag fick några roliga saker, så att jag inte skall glömma alla dessa roliga år på FG. Speciellt tack för mössan och det blöta papperet. Sedan fick jag bland annat en svenskflagga och vinöppnare med tillbehör, det kommer nog att användas flitigt när vinet är ganska dyrt i Singapore. På Harry´s såg vi en "trevlig kändis" och då var Annika tvungen att gå fram och fråga om jag fick ta ett kort dom.




2 kommentarer:

  1. Det närmar sig.... barnens sista skolvecka, fjällresan och sen Singapore, lite svårt att förstå. Härligt att vi får träffas innan ni åker!

    Kram från mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Verkar varit en trevlig kväll, med Uggla och allt...!
    Hoppas du får en lugn och skön vecka nu innan fjällen.
    Hare gott!

    Kram

    SvaraRadera