måndag 2 augusti 2010

Läget?

Som ni flesta nog förstår har vi haft en härlig tid i Sverige men sedan några timmar är vi åter i Singapore. De senaste veckorna har varit fyllda med många saker (bilder kommer att publiceras i morgon) vi har bl a varit ute med båten och seglat med familjen Klyver. Barnen hann att med att sova över hos Per och Åsa ute på Risholmen då jag och Anders gick på min kusin Emmas bröllop. Mer i morgon som sagt...

Resan hem gick mycket bra, vi har packat ur alla våra väskor och startat tvättmaskinen, handlat frukostmat och försöker just nu få en överblick vad som komma skall. Anders börjar jobba i morgon medans barnen börjar skolan om en vecka. Det blir skönt att ha den här veckan för oss alla innan skolan drar igång igen.

3 kommentarer:

  1. Hej kul att resan gick bra. Vi har fortfarande semester o det känns skönt för vi ska plocka och slänga en del saker till tippen. Joel och Jenny börjar skolan den 20 augusti. Var det varmt när ni kom fram? Idag har det inte varit så varmt ca 23 grader och halvklart. Hoppas ni får en god sömn efter resan. Jag ser fram mot bilderna.

    SvaraRadera
  2. Hej på Er i Singapore!
    Så roligt att ni är åter hemma i Singapore igen och att allt gått bra och vad jag förstått av bloggen har ni alla haft fantastiska semesterveckor här hemma i Sverige.Den sista veckan har jag faktiskt saknat din blogg Sara men nu ska det väl bli ordning på den igen. Det ser jag fram emot.
    Ha det gott!
    Gudrun.
    bloggen har ni haft fantastiska semesterveckor i Svergie

    tiska vec

    SvaraRadera
  3. Hej på er alla. Vi är på Fårö och har Sanna, Agnes och Arvid på besök i husvagnen. Vädret är så där!! Men ska bli soligt och varmt senare idag då ska vi bada i havet. Skönt för er att vara hemma och med alla upplevelseminnen från svenska sommaren, dom är ju många. Nu får Karl och Elsa en tid att komma in i vardagsrutinerna innan ännu ett läsår startar. Må så gott önskar de tillfälliga Fåröborna.

    SvaraRadera